Prezentacijos

Tikslingai organizuojamos prezentacijos ir degustacijos – tai efektyvi rinkodaros priemonė, skatinanti pardavimus ir potencialių klientų srauto augimą.

Ilgametė UAB „Promo Time“ darbo patirtis leidžia kalbėti apie efektyvius veiklos rezultatus.

Mūsų komandoje dirba draugiški, jauni ir energingi žmonės, galintys pristatyti įvairaus pobūdžio prekes ir paslaugas, išsamiai atsakyti į klientų klausimus ir įveikti prieštaravimus. Kiekvienas kontaktą užmezgęs žmogus informuojamas apie prekių ir Jūsų įmonės privalumus – taip didinamas kompanijos žinomumas ir populiarumas.

Prezentacija – viena efektyviausių rinkodaros priemonių

Sėkmingam verslui būtina aiški rinkodaros strategija ir maksimalus pardavimų pajėgumas. Deja, praktika rodo, kad didžioji dalis konsultantų beveik nesidomi prekės prezentacijos efektyvumu. Kitaip sakant, minėtajai sričiai skiriant daugiau dėmesio, galima pasiekti kur kas produktyvesnių rezultatų ir užmegzti kontaktą su didesne potencialių klientų grupe. Mūsų komandoje dirba aukštos kvalifikacijos konsultantai, suprantantys, kas yra sėkminga produkto prezentacija. UAB „Promo Time“ darbuotojai moka įvertinti pirkėją ir bendrauja tik su potencialiais klientais, kurie domisi siūloma preke ar paslauga.
Išsiaiškinę pagrindinius ir specifinius kliento poreikius, lūkesčius ir pageidavimus, konsultantai atitinkamai į juos reaguoja, išsklaido kliento abejones ir padeda priimti racionaliausią sprendimą konkrečioje situacijoje. Suprasdami produkto demonstracijos reikalavimus, konsultantai pabrėžia esminius reklamuojamos prekės privalumus, funkcijas ir pirkėjui suteikiamą naudą. Tinkamai vykdomos prezentacijos metu pirkėjo pasirinkimas yra susiaurinimas iki kelių variantų, sėkmingai įveikiant pirkimo prieštaravimus ir orientuojantis į parduodamos prekės naudą. Siekiant maksimalaus rezultato, prezentacijos ir degustacijos gali būti jungiamos su skrajučių dalinimu, orientuojantis į aktualios informacijos platinimą.

Esminis veikimo principas

Produkto prezentacija ir demonstracija – tarpusavyje glaudžiai susiję procesai, be kurių negali būti vykdomi sėkmingi pardavimai. Nors prezentacija atlieka vieną esminių vaidmenų, be demonstracijos ji tėra nuobodi kalba – potencialių klientų dėmesys yra minimalus, o pardavimo rodikliai – maži.

Siekiant sėkmingo rezultato, ypatingas dėmesys skiriamas prezentacijos pasiruošimo darbams. Šiame etape akcentuojamas prekinio ženklo įvaizdis, daugiau dėmesio skiriama konsultantų aprangai ir darbo aplinkai. Pristatomas produktas yra lydimas gerų emocijų ir entuziazmo. Bendraudami su potencialiais klientais, konsultantai išsamiai pristato reklamuojamo produkto naudą ir atsako į pirkėjų klausimus. Siekiant užtikrinti vykdomos veiklos kokybę, darbo procesą stebi koordinatoriai. Užbaigus darbus, užsakovui pateikiama išsami informacija apie prezentacijos eigą, dažniausius klientų klausimus, atsiliepimus ir abejones. Drauge su analize pateikiama ir vaizdo medžiaga.

Svarbus faktas yra tai, jog daugiau nei 80% visų pardavimų įvykdoma panaudojant mažiau nei 20% pardavimų pajėgumo. Dar vienas svarbus faktas, yra tai, jog tie pardavimų konsultantai, kurie įvykdo didžiausią pardavimų apimtį, sugaišta mažiau nei 20% savo laiko prekės pardavimui per produkto prezentaciją.
Aukščiausios kvalifikacijos Konsultantas-profesionalas yra tas, kuris išmano sėkmingos produkto prezentacijos paslaptį. Jis arba ji turi mokėti kruopščiai įvertinti pirkėją, sužinoti pirkėjo pagrindinius ir specifinius poreikius bei pageidavimus, ir atitinkamai reaguoti.

Pardavimų konsultantas išmano, kaip ir kurį produktą demonstruoti. Jis arba ji žino, kurias produkto savybes pabrėžti, kokios yra jo funkcijos ir išaiškina kokią naudą gauna pirkėjas. Prezentacijos metu, konsultantas susiaurina pirkėjo pasirinkimą iki vieno, dviejų ar galbūt trijų.
Toks pirkėjo pasirinkimo susiaurinimas, iki dviejų ar trijų, naudingas, nes sutaupo daug laiko, žymiai pamažina pirkėjo painiavą, ir leidžia konsultantui praleisti daugiau laiko pirkėjo prieštaravimams įveikti ir parduoti prekę.

Produkto prezentacijos (pristatymo) veikimo mechanizmas

ĮSIMINKITE:
Produkto pristatymas, be demonstracijos, tai nieko daugiau tik „tuščia kalba.“

1. Prieš pradedant produkto demonstraciją, sukurti įspūdį ir suteikti jai entuziazmo.
2. Demonstruoti produktą su pasididžiavimu ir entuziazmu.
3. Padaryti savo demonstraciją patrauklią ir sudominančią.
4. Gražiai pristatyti produkto naudą.