Apie mus

 

Tikslinė reklama, teminės reklamos paslaugos

UAB „Promo time“ veiklos sritis – nestandartinė reklama, prezentacijų ir degustacijų rengimas, skrajučių dalinimas, reklaminių kampanijų strategijų kūrimas, pardavimo skatinimo akcijų organizavimas ir rengimas, lauko reklama, renginiai, dizaino sprendimai, įvairaus formato spaudos darbai. Bendrovė organizuoja temines akcijas ir sveikinimus.

Mums svarbus kiekvienas klientas, todėl siūlome įvairius sprendimo būdus ne tik didelėms ir žinomoms kompanijoms, bet ir smulkioms įmonėms. Didžiausią dėmesį skiriame kliento poreikių įvertinimui ir tikslingai lūkesčių realizacijai. Siūlome įvairias reklamos paslaugas, organizuojame prezentacijas ir skrajučių dalinimo renginius, kurių metu užmezgamas tiesioginis kontaktas su potencialiais klientais, didinamas įmonės žinomumas, skatinamas pardavimo rodiklių augimas.

Vertiname kokybę, todėl ypatingą dėmesį skiriame darbuotojų apmokymui ir parengimui. Už prezentacijas, degustacijas ar skrajučių dalinimą atsakingi asmenys yra išsamiai supažindinami su pristatomu produktu, todėl gali atsakyti į įvairius kliento klausimus ir padėti apsispręsti, priimant sprendimą. Dirbame su energingais, jaunais ir draugiškais žmonėmis, kurie vertina bendravimą ir padeda kurti jaukią atmosferą. Siekdami užtikrinti vykdomų darbų kokybę ir pasiekti produktyviausių rezultatų, bendraujame tik su potencialiais klientais, kuriems pristatomas produktas, preke ar paslauga būtų įdomi ir aktuali.

Prezentacijos, degustacijos, skrajučių dalinimas ir kitos reklamos paslaugos organizuojamos penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, tačiau galime dirbti ir mažesniuose Lietuvos miesteliuose, rajonuose ar gyvenvietėse. Prezentacijos, degustacijos, skrajučių dalinimas, reklaminės akcijos ir renginiai gali būti vykdomi prekybos centruose, miesto parduotuvėse, masinio susibūrimo erdvėse, mokyklose, aikštėse ir kt. Darbų profesionalumą užtikrina kvalifikuoti koordinatoriai, kurie vertina konsultantų bendravimą su klientais. Užsakovui taip pat pateikiama išsami analizė, kurioje nurodomi pagrindiniai tikslinės auditorijos bruožai, dažniausi klientų klausimai ir pastebėjimai. Pateiktą medžiagą pildome nuotraukomis ir vaizdo įrašais.