Prezentacijos, degustacijos

 

Tikslingai organizuojamos prezentacijos ir degustacijos – tai efektyvi rinkodaros priemonė, skatinanti pardavimus ir potencialių klientų srauto augimą. Ilgametė UAB „Promo Time“ darbo patirtis leidžia kalbėti apie efektyvius veiklos rezultatus. Mūsų komandoje dirba draugiški, jauni ir energingi žmonės, galintys pristatyti įvairaus pobūdžio prekes ir paslaugas, išsamiai atsakyti į klientų klausimus ir įveikti prieštaravimus. Kiekvienas kontaktą užmezgęs žmogus informuojamas apie prekių ir Jūsų įmonės privalumus – taip didinamas kompanijos žinomumas ir populiarumas.

 

Naujausių prekių prezentacijos ir produktų degustacijos

 

Prezentacijų ir degustacijų paslaugos rekomenduojamos, jei:

  • supažindinate vartotoją su visiškai nauju produktu ir jo savybėmis;
  • įvedate į rinką naują produktą;
  • pristatote pirkėjams mažai žinomą produktą arba toliau skatinate gerai žinomo produkto pardavimus;
  • populiarinate, reklamuojate, parduodate jau įvestus į rinką produktus, taip pat palaikote jų žinomumą;
  • realizuojate sunkiai parduodamas prekes;
  • organizuojate temines akcijas ir sveikinimus.

 

Prezentacija – viena efektyviausių rinkodaros priemonių

 

Sėkmingam verslui būtina aiški rinkodaros strategija ir maksimalus pardavimų pajėgumas. Deja, praktika rodo, kad didžioji dalis konsultantų beveik nesidomi prekės prezentacijos efektyvumu. Kitaip sakant, minėtajai sričiai skiriant daugiau dėmesio, galima pasiekti kur kas produktyvesnių rezultatų ir užmegzti kontaktą su didesne potencialių klientų grupe.

Mūsų komandoje dirba aukštos kvalifikacijos konsultantai, suprantantys, kas yra sėkminga produkto prezentacija. UAB „Promo Time“ darbuotojai moka įvertinti pirkėją ir bendrauja tik su potencialiais klientais, kurie domisi siūloma preke ar paslauga. Išsiaiškinę pagrindinius ir specifinius kliento poreikius, lūkesčius ir pageidavimus, konsultantai atitinkamai į juos reaguoja, išsklaido kliento abejones ir padeda priimti racionaliausią sprendimą konkrečioje situacijoje.

Suprasdami produkto demonstracijos reikalavimus, konsultantai pabrėžia esminius reklamuojamos prekės privalumus, funkcijas ir pirkėjui suteikiamą naudą. Tinkamai vykdomos prezentacijos metu pirkėjo pasirinkimas yra susiaurinimas iki kelių variantų, sėkmingai įveikiant pirkimo prieštaravimus ir orientuojantis į parduodamos prekės naudą. Siekiant maksimalaus rezultato, prezentacijos ir degustacijos gali būti jungiamos su skrajučių dalinimu, orientuojantis į aktualios informacijos platinimą.

 

Esminis veikimo principas

 

Produkto prezentacija ir demonstracija – tarpusavyje glaudžiai susiję procesai, be kurių negali būti vykdomi sėkmingi pardavimai. Nors prezentacija atlieka vieną esminių vaidmenų, be demonstracijos ji tėra nuobodi kalba – potencialių klientų dėmesys yra minimalus, o pardavimo rodikliai – maži.

Siekiant sėkmingo rezultato, ypatingas dėmesys skiriamas prezentacijos pasiruošimo darbams. Šiame etape akcentuojamas prekinio ženklo įvaizdis, daugiau dėmesio skiriama konsultantų aprangai ir darbo aplinkai. Pristatomas produktas yra lydimas gerų emocijų ir entuziazmo. Bendraudami su potencialiais klientais, konsultantai išsamiai pristato reklamuojamo produkto naudą ir atsako į pirkėjų klausimus. Siekiant užtikrinti vykdomos veiklos kokybę, darbo procesą stebi koordinatoriai. Užbaigus darbus, užsakovui pateikiama išsami informacija apie prezentacijos eigą, dažniausius klientų klausimus, atsiliepimus ir abejones. Drauge su analize pateikiama ir vaizdo medžiaga.

 

Prezentacijų ir degustacijų rengimo vietos

 

Degustacijas ir prezentacijas organizuojame visoje Lietuvoje. Dirbame miesto aikštėse, didžiuosiuose prekybos centruose ir mažesnėse parduotuvėse, masinių susibūrimų vietose. Prekių pristatymus ir degustacijas tikslinga organizuoti ne tik prekybos teritorijoje, bet ir kitose žmonių susibūrimo erdvėse, pvz., kavinėse, naktiniuose klubuose, mokyklose, laisvalaikio pramogų zonose ir t. t.

 

DAUGIAU